Hlavne poctivo

„Samé poctivé veci. Také, aké chceš mať doma. Také, aké chceš zobrať na návštevu.“ – Super, nie?

Sú poctiví ľudia, ktorí robia svoju prácu s radosťou a kvalitne. Práca sa tak pre nich stáva zábavou a živobytím zároveň. Ich hlavná motivácia proste nie sú peniaze, ale vlastná spokojnosť a spokojnosť zákazníka. Ich zákazník nie je ich pán, ale rovnocenný partner.

Antimarketing: Žiadne obrázky, žiadne gigantické polepy etiketami. Výrobok doručíme v krabičke vystlanej slamou a v originálnom ľanovom vrecku.

Veľmi rád sledujem, že síce pomaly ale isto niektorí ľudia prechádzajú k starému dobrému modelu poctivých výrobkov a služieb s príbehom a dobrou tradíciou od konkrétneho človeka. Prejedli sa im super-, hyper-, mega-, … -markety s neskutočne výhodnými akciami, ktoré ale sú bez duše, sterilné, dokonalé… krabice.

Zoberieme to, čo nás naučil digitálny svet a moderný marketing a spojíme to s tradičnými hodnotami a poctivým remeslom.

Predstavte si, že by k vám v obchode prišiel konkrétny človek, ktorý vyrobil práve ten výrobok, ktorý si akurát obzeráte a vy by ste sa od neho mohli dozvedieť každý detail… Voľakedy bežná vec, ale koľkokrát sa vám to stalo v krabiciach bez duše? Mne ani raz. Dúfam, že aj tento zaujímavý projekt to zmení: POCTIVO.

Autor článku: Tibor Repček

Share
Tento obsah bol zaradený v Zo života (nielen hmyzu) a označkovaný ako , , , . Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *