Nepovinná angličtina nie je krokom späť

byrokraciaNepovinná angličtina je podľa analytikov krokom späť. Ja tvrdím, že nie je.

 

 

 

Rovnako ako povinná maturita z matematiky, (ne)prijímanie žiakov na základe priemeru a množstvo ďalších rozhodnutí…

Viete, všetky tieto tanečky (pripomínajúce tanec svätého Víta ;)), majú podľa mňa jediný cieľ. Zakryť neschopnosť zmysluplne a systémovo vyriešiť ten najväčší problém, ktorý naše školstvo kmári a tým sú učitelia. A to teraz nevravím len o aktuálnom ministrovi, ale aj o všetkých predchádzajúcich. V podstate ide len o to, že jeden povinnú angličtinu, matematiku, informatiku… zavedie a nasledujúci zruší a ten ďalší? Veď viete, ten zas zavedie. 😉

Milí páni ministri, idzte s tými hovadinami (rozumejte rušeniami a zavádzaniami super noviniek) niekam. Chápem, že sa chcete ukázať, akí ste aktívni a ako veľmi sa snažíte spasiť naše školstvo, ale vedzte, že to, čo je pre vás trocha diskusie, argumentácie a následného rozhodovania, pre učiteľov a riaditeľov znamená kvantum práce navyše, ktorá sa napokon na kvalite školstva nijako neodrazí.

Milí páni ministri, niekedy mám naozaj silný pocit, že ak by ste nerobili celkom nič a iba povedali učiteľom, choďte a učte najlepšie ako viete, bolo by to pre školstvo to najlepšie, čo ste mu schopní poskytnúť…

PS: To nie nepovinná angličtina je krokom späť… ale to vaše večné zavádzanie a rušenie, zavádzanie a rušenie, zavádzanie a… skrátka to, že robíte niečo len preto, aby ste niečo robili… páni moji, to je ten najväčší krok späť!

 Autor článku: Dávid Králik

Share
Tento obsah bol zaradený v Čo na to teta školníčka a označkovaný ako , , . Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *