Vážený pán Ondek, mám na Vás veľkú prosbu

Wanted - Dávid KrálikPráve som si prečítal Váš príspevok Nezávislé organizácie a individuality pracujúce v školstve sa zbláznili a mám na Vás veľkú prosbu…

V texte o. i. uvádzate: „Dnes nemá ostych otvorene špiniť meno odborov a využívať prácu zväzu vo svoj prospech ani pán Sebelédi, či ďalší páni ako Kočan, Boledovič, Crmoman, Farárik, pani Repčíková, ktorí sa ‘len’ nevinne pýtajú, alebo sú ‘len’ učitelia so záujmom o spoločný prospech a svojimi aktivitami nič okrem fiaska nedosiahli.“

Nakoľko som aj ja v minulosti pôsobil ako rozvratný živel, napríklad keď som hovoril o Vašom sklamaní, či o zvieracej farme, dovoľujem si Vás poprosiť o zaradenie medzi vyššie spomínané mená. Ak by ste tak mohli učiniť, bolo by mi veľkou cťou!

 

PS: Prečítal som si neveriacky opäť Váš text a napadá mi, že by to mohlo byť tým príliš veľkým teplom. 🙂

Autor článku: Dávid Králik

Share
Tento obsah bol zaradený v Čo na to teta školníčka, Na poli tyká a označkovaný ako , , . Zálohujte si trvalý odkaz.

6 odpovedí na Vážený pán Ondek, mám na Vás veľkú prosbu

  1. Maťa povedal:

    Aj ja tam chceeeeeeeeeeeeeeem!

  2. Pačo povedal:

    Mámodloženú veľkú kaďu chladenej hnojovice. Nakoľko je evidentné, že Ondek má veľké intelektuálne problémy, osobne si myslím, že z tepla to nie je, napriek tomu by mohol len tak skusmo ochladiť sa v už spomínanej kadi. Veľmi som zvedavý, čo to s odborárom Ondekom urobí.

  3. miro povedal:

    So školstvom mám už dlho spoločné len to, že mám školopovinné vnúčatá, ale dianie v školstve sledujem. Myslím si, že pokiaľ budú oprávnené požiadavky učiteľov zastupovať odborári na intelektuálnej úrovni p.Ondeka, tak asi nedosiahnu nič. Nechcem sa dotknúť jeho vzdelania, ale je to zrejme zakonzervovaná stará štruktúra a občas sa mi zdá, že by sa viac hodil za hovorcu ministra Čaploviča. Niekedy neviem rozoznať, ktorú stranu vlastne zastupuje. Jeho vyjadrenia na adresu učiteľov Sebelédiho, Kočana a spol. jasne naznačujú jeho myšlienkové smerovanie, ktoré určite nie je v prospech učiteľov ani školstva.

    • Monika Karolčíková povedal:

      Tiež nie som učiteľ, ale učitelia nedosiahnu rovnako nič, pokiaľ sa nezačne hovoriť o tom, že veľmi veľa učiteľov v triedach nemá čo robiť, nezačne sa hovoriť o nízkej úrovni škôl, úplatkoch alebo skôr sponzorských daroch, o šikanovaní žiakov, o ovplyvňovaní učiteľov a riaditeľov, o nepripravenej reforme školského systému, o veľkom počte vysokých škôl a ich nízkej úrovni, o podvádzaní pri testovaní a maturitách a často neobjektívnom známkovaní. Nezmení sa nič. Lebo verejnosť vníma len – chceme vyššie platy. A to, že sa aspoň časť ostatných problémov preberá v blogoch, tak to ľudí nezaujíma. Ľudia nemajú čas čítať blogy a diskutovať s učiteľmi. Ja ten čas mám, aj keď sa mi značne kráti. Keď som pred tromi mesiacmi začala písať príspevky k blogom, tak môj názor na školstvo nebol až aký zlý. No musela som si ho značne opraviť. Učiteľský názor, že deti sú hlúpe, nevzdelávateľné, nevychovateľné a za všetko môžu rodičia, nie je až taký ojedinelý.

      • chukko povedal:

        Uplne s tebou suhlasim. Ma to len jednu chybu. Chcem vidiet ucitela, ktory bojuje za zvysenie kvality ucenia tym ze prepustime nekvalitnych ucitelov. V tom momente ma proti sebe polovicu stavu a ostane sam vojak v poli.

        • Monika Karolčíková povedal:

          Áno, ale niekde začať treba. Až sa učitelia dostanú do stavu, že začnú o problémoch verejne hovoriť a budú hľadať riešenia, potom sa niečo pohne dopredu. Včera som čítala Dávidov článok – Prečo reforma školstva (opäť) nebude fungovať a súhlasím. Dnes je veľmi málo učiteľov, ktorí dokážu motivovať a tie decká zaujať. A ak budú učitelia opäť oponovať, že to vyriešia platy, tak ja si to nemyslím.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *