I napriek snahe ponúkať vám najkvalitnejšie výrobky, môže dôjsť k dodaniu vadných produktov. Všetky Vaše reklamácie sa snažíme vybavovať čo najrýchlejšie.
Pokiaľ je to možné, reklamovaný tovar posielajte v originálnom balení, alebo ho priložte k reklamovanému tovaru s presným popisom chyby (môže byť písaný aj rukou). Tiež nezabudnite uviesť vaše kontaktné údaje (hlavne meno, priezvisko a telefónne číslo, na ktorom vás vieme zastihnúť). O vybavení reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať.
V prípade záujmu o ZMENU VEĽKOSTI, prosím priložte papierik s uvedením veľkosti, ktorú požadujete zaslať späť.
V prípade záujmu o VRÁTENIE PEŇAZÍ, prosím priložte papierik s číslom účtu, na ktorý poukážeme platbu.
Reklamácie zasielajte buď na našu adresu:
Merch s.r.o.
P.O.BOX 208
903 01 Senec
Slovenská republika
- ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
- ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, prasknutie, apod.)
- ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy